سفر به ناشناخته ها

سفر به ناشناخته ها مجموعه خاطرات سفرهای من به مناطق بکر و ناشناخته هست با من همراه باشید

سفر به ناشناخته ها

سفر به ناشناخته ها مجموعه خاطرات سفرهای من به مناطق بکر و ناشناخته هست با من همراه باشید

سفر به ناشناخته ها مجموعه خاطرات سفرهای من به مناطق بکر و ناشناخته هست با من همراه باشید

  • ۰
  • ۰

کلانتان یکی از ایالت های مالزی است و چون مالزی نزدیک خط استوا قرار دارد این ایالت در تمام طول سال دارای آب و هوای گرم و مرطوب است. پاساژ سیتی خدیجه مرکز خرید است که در این ایالت قرار گرفته و گردشگران تور مالزی می توانند برای خرید به آنجا مراجعه کنند. ادامه مطلب . گردشگران علاقمند به تور تایلند و تور مالزی و تور چین می توانند به صفحه مورد نظر مراجعه نمایند.

کلانتان

مطالب مرتبط:

تور چین 

تور تایلند

تور مالزی

بهترین سفرهای ریلی در اطراف آفریقا

  • ۹۵/۰۳/۲۵
  • عاشق سفر

ایالت کلانتان در مالزی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی