سفر به ناشناخته ها

سفر به ناشناخته ها مجموعه خاطرات سفرهای من به مناطق بکر و ناشناخته هست با من همراه باشید

سفر به ناشناخته ها

سفر به ناشناخته ها مجموعه خاطرات سفرهای من به مناطق بکر و ناشناخته هست با من همراه باشید

سفر به ناشناخته ها مجموعه خاطرات سفرهای من به مناطق بکر و ناشناخته هست با من همراه باشید

  • ۰
  • ۰

کوه پیمایی و پیاده روی در تایلند

بهترین زمان برای لذت بردن از مناطق طبیعی مانند آبشارها و پیاده روی و گردش در نواحی جنگلی در کشور تایلند در طول فصل بارانی یعنی در ماه های جولای تا اکتبر می باشد. در فصل سرما نسیم خنکی در تایلند می وزد و درختان به لیل بارش های فصل قبل سبز باقی مانده اند. گردشگرانی که برای تفریح به پارک های ملی می روند به گردش های شبانه و دیدن حیات وحش در نزدیکی ساختمان اداری پارک بپردازند.

برترین فعالیت های سرگرمی و جاذبه های دیدنی در سنگاپور

آبشار مائه کلانگ

مطالب مرتبط:

تور مالزی

تور لحظه آخری مالزی

تور ترکیه آنتالیا

تور لحظه آخری استانبول

تور ویتنام کامبوج

تور کوالالامپور سنگاپور

تور بیس کمپ اورست

تور تایلند

تور بانکوک

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی