سفر به ناشناخته ها

سفر به ناشناخته ها مجموعه خاطرات سفرهای من به مناطق بکر و ناشناخته هست با من همراه باشید

سفر به ناشناخته ها

سفر به ناشناخته ها مجموعه خاطرات سفرهای من به مناطق بکر و ناشناخته هست با من همراه باشید

سفر به ناشناخته ها مجموعه خاطرات سفرهای من به مناطق بکر و ناشناخته هست با من همراه باشید

  • ۰
  • ۰

مرکز خرید پالادیوم در استانبول

یکی از نمادین ترین مراکز خرید در استانبول مرکز خرید پالادیوم است. این مرکز خرید در سمت آسیایی استانبول واقع شده و حدودا 330 میلیون دلار برای ساخت این مرکز خرید هزینه شده است. پالادیوم یکی از لوکس ترین و شیک ترین اجناس را به فروش می رساند و یک مرکز خرید مناسب برای خانواده ها است.

بهترین مراکز خرید و بازارهای بانکوک

ترکیه | مرکز خرید پالادیوم-2

مطالب مرتبط:

تور ارزان بدروم

تور آنتالیا

تور ترکیه آنتالیا

تور استانبول هتل کریستال

تور وقت سفارت آنکارا

تور ارزان ترکیه

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی