سفر به ناشناخته ها

سفر به ناشناخته ها مجموعه خاطرات سفرهای من به مناطق بکر و ناشناخته هست با من همراه باشید

سفر به ناشناخته ها

سفر به ناشناخته ها مجموعه خاطرات سفرهای من به مناطق بکر و ناشناخته هست با من همراه باشید

سفر به ناشناخته ها مجموعه خاطرات سفرهای من به مناطق بکر و ناشناخته هست با من همراه باشید

  • ۰
  • ۰
مردم ترکیه برای غذا خوردن آداب و رسوم خاصی دارند. مانند زمان شورع شام که تمام اعضای خانواده باید دور میز جمع شوند. در موقع غذا خوردن معمولا دو زمان است که میزبان کاری انجام نمی دهد. یک زمانی که همسایه ها برای تهیه غذای زمستان مشارکت دارند و زمانی که فامیل برای تفریح به بیرون از شهر می روند.
اگر می خواهید به یک سفر تاریخی و باستانی بروید می توانید به تور چین 95 مراجعه نمایید. اگر تمایل دارید به طبیعت گردی بروید و اهل ماجراجویی هستید تور مالزی سنگاپور را انتخاب کنید. اگر می خواهید یک سفر خاطره انگیز داشته باشد تور تایلند بانکوک پاتایا را انتخاب نمایید و اگر به دنبال یک سفر تفریحی برای گذراندن تعطیلات خود هستید تور ترکیه ارزان را انتخاب کنید.
غذاهای معروف ترکی | کباب علی نازیک-8
  • ۹۵/۰۶/۰۳
  • عاشق سفر

فرهنگ غذایی مردم ترکیه

نظرات (۱)

  • آقـ ـا محمد :)
  • راجع به سفر به روسیه هم مطلب بزارید. سپاس

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی