سفر به ناشناخته ها

سفر به ناشناخته ها مجموعه خاطرات سفرهای من به مناطق بکر و ناشناخته هست با من همراه باشید

سفر به ناشناخته ها

سفر به ناشناخته ها مجموعه خاطرات سفرهای من به مناطق بکر و ناشناخته هست با من همراه باشید

سفر به ناشناخته ها مجموعه خاطرات سفرهای من به مناطق بکر و ناشناخته هست با من همراه باشید

  • ۰
  • ۰

کوه های عظیم ویتنام

در ویتنام فقط عاشقان ساحل نیستند که راضی برمی‌گردند، کوه‌نوردان هم از سفر به ویتنام لذت خواهند برد. شهر ساپا در شمال ویتنام که قله‌ی هندوچین سابق را در خود دارد، یکی از جذابیت های کشور ویتنام برای کوهنواردان می باشد.

بهترین مراکز خرید و بازارهای بانکوک

ویتنام | جزیره‌ی فو کوک-4

مطالب مرتبط:

تور ویتنام

تور ویتنام ارزان

تور ارزان ویتنام

تور ویتنام با پرواز قطری

پکیج تور ویتنام

قیمت تور ویتنام

  • ۹۵/۰۶/۲۱
  • عاشق سفر

کوه های عظیم ویتنام

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی