سفر به ناشناخته ها

سفر به ناشناخته ها مجموعه خاطرات سفرهای من به مناطق بکر و ناشناخته هست با من همراه باشید

سفر به ناشناخته ها

سفر به ناشناخته ها مجموعه خاطرات سفرهای من به مناطق بکر و ناشناخته هست با من همراه باشید

سفر به ناشناخته ها مجموعه خاطرات سفرهای من به مناطق بکر و ناشناخته هست با من همراه باشید

  • ۰
  • ۰

گردشگری ماجراجویانه در مالزی

گردشگری ماجراجویانه می تواند یکی از تفریحاتی باشد که بتوان به خاطر آن به مالزی سفر کرد. در کشور مالزی به دلیل نوع آب و هوای آن طبیعت بسیار زیبایی به وجود آمده است که می توان از جنگل های بکر، قله های آتشفشان، پارک ها ملی آن نام برد.

برای داشتن تعطیلاتی مفرح و بی نظیر می توانید با تور مالزی سنگاپور همراه شوید. همچنین برای رفتن به یک سفر تاریخی و باستان می توانید به تور چین تابستان 95 بروید. اگر خواستید به یک ماله عسل به یادماندنی و یا یک سفر رمانتیک بروید با تور تایلند بانکوک پاتایا همراه شوید و اگر برای تعطیلات خود دنبال یک تور مفرح و شاد و آرامبخش می گردید تور ترکیه آنتالیا را انتخاب کنید. 

رسوم رستوران‌های چینی: راهنمای قدم‌ به‌ قدم

مرکز اکتشافات جنگل‌های بارانی-1

مطالب مرتبط:

تور ترکیه 95

تور آنتالیا لحظه آخری

تور مالزی تابستان 95

تور مالزی و سنگاپور

تور تایلند 95

تور تایلند بانکوک پاتایا

تور چین ارزان

تور چین 95

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی