سفر به ناشناخته ها

سفر به ناشناخته ها مجموعه خاطرات سفرهای من به مناطق بکر و ناشناخته هست با من همراه باشید

سفر به ناشناخته ها

سفر به ناشناخته ها مجموعه خاطرات سفرهای من به مناطق بکر و ناشناخته هست با من همراه باشید

سفر به ناشناخته ها مجموعه خاطرات سفرهای من به مناطق بکر و ناشناخته هست با من همراه باشید

  • ۰
  • ۰

بهترین جزیره ای که یک گردشگر برای گذراندن تعطیلات و استراحت می تواند انتخاب کند جزیره لنکاوی است. در این جزیره حیات وحش بسیار زیبایی وجود دارد. از طرفی آسمان آبی و دریای بیکران بر زیبایی های آن می افزایند. گردشگران می توانند در ساحل این جزیره به استراحت بپردازند و از مناظر طبیعی لذت ببرند. ادامه مطلب

Langkawi-Mangroves2.jpg

مطالب مرتبط:

تور تایلند

تور مالزی

تور چین

  • ۹۵/۰۳/۱۲
  • عاشق سفر

لنکاوی گردشگاه لذت بخش

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی